در سال گذشته شاهد آن بودیم که مرسدسبنز تمام وقت خود را برای رقابت ایامجی GT با پورشه جیتیاس، نیسان جیتیآر و جگوار افتایپ هدر داد. این در حالی بود که این جیتی برای خودش شخصیت مستقلی داشت. این وقت تلف کردن مرسدسبنز او را به کلی از رسالتی که داشت، دور کرد. کاراکتر بنز در سال ۲۰۱۶ کاراکتر یک خودروساز پرهیاهو برای رسیدن به رتبههای عالی مسابقات بود. اما مرسدسبنز یک برند با اصالت است که گاهی هم دستی بر آتش اسپورتها میکشد.
به گزارش اقتصادنیوز ، این فلسفه در ابتدای سال جاری میلادی به کلی دستخوش تغییر شد. شرکت به مسیری که باید در آن قرار میگرفت، برگشت.
[1395/12/08 20:00]